Inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii, servicii prin intermediul acestui magazin online, va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile.
Informatii administrator magazin online
Site-ul www.candymania.ro este proprietatea SC CANDYMANIA SRL cu sediul in Bucuresti, strada pictor Victor Brauner, nr 34-38, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/17382/2022, cod unic de inregistrare fiscal 46776680.
Acceptare TCGV
Administratorul va ofera accesul in magazinul online si utilizarea acestuia, sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor termeni si conditii. Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii.
Perfectarea contractului la distanta, valabilitate
- Odata cu lansarea comenzii de pe www.candymania.ro, cumparatorul accepta comunicarea prin e-mail sau telefon prin care administratorul isi deruleaza activitatea.
- Prezentul contract la distanta intra in vigoare in momentul confirmarii comenzii de catre administrator. Confirmarea se efectueaza verbal (telefonic) sau electronic (e-mail).
TCGV www.candymania.ro stau la baza contractului astfel perfectat.
- Administratorul nu considera sub nici o forma o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Preturi, modalitati de plata, facturare
- Preturile sunt afisate pe pagina dedicata fiecarui produs si nu includ cheltuielile de livrare.
- Pretul imprimat pe factura este acelasi cu cel transmis de operatori in momentul confirmarii comenzii.
- Modalitatile de plata sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii, fiind acceptate platile cu cardul cat si ramburs la curier.
Stocuri, Garantii, Returnare
Produsele sunt disponibile in stoc dar pot exista situatii de out of stock (stoc zero) pentru cele cu miscare lenta. In functie de solicitari, se asigura refacerea stocurilor. Cu toate acestea, administratorul nu poate garanta disponibilitatea produselor postate. Clientii sunt informati corect, conform termenilor si conditiilor, de disponibilitatea produselor comandate inainte de confirmarea livrarii. Rareori, pot aparea erori de comunicare in acest sens.
Produse cu livrare fizica (prin curier) sunt originale importate din USA, cu termen de valabilitate scris pe ambalaj și factură fiscală.
Cum se depune o reclamatie
Ce este o reclamatie / sesizare? “Prin petitie se întelege cererea, reclamatia, sesizarea sau propunerea formulata în scris ori prin posta electronica, pe care un cetatean sau o organizatie legal constituita o poate adresa autoritatilor si institutiilor publice centrale si locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor si ale celorlalte organe centrale, companiilor si societatilor nationale, societatilor comerciale de interes judetean sau local, precum si regiilor autonome, denumite în continuare autoritati si institutii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.
Cine poate depune o reclamatie la ANPC?
„Consumatorul – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care actioneaza în scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale ”, conform art. 2, pct. 2 din O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata.
– Reclamatiile si sesizarile adresate ANPC pot fi depuse doar de catre consumatori persoane fizice.
– Divergentele între operatorii economici nu intra în sfera de competenta a Autoritatii Nationala pentru Protectia Consumatorilor.
„Petitiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau în considerare si se claseaza”, conform art. 7 din O.G. nr. 27/2002.
Va rugam sa apelati la aceasta modalitate numai dupa ce încercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.
În situatia în care nu ati ajuns la o întelegere cu vânzatorul sau cu administratorul unitatii, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor.
Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic.
Conform prevederilor legale reclamatiile si sesizarile se fac în format scris sau în format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judetene sau se depun personal.
Reclamatia sau sesizarea se face în nume personal.
Reclamatia/sesizarea dumneavoastra se rezolva în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta sa fie însotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, dupa caz.
Reclamatiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de catre comisarii din cadrul Comisariatelor Judetene trebuie sa îndeplineasca conditiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se claseaza din lipsa de informatii.
Program de lucru, livrari, termene
- Produsele disponibile in magazinul online pot fi livrate fizic (prin curier).
- Termenul de livrare pentru produsele fizice este de 2-3 zile lucratoare din momentul confirmarii livrarii.
- Livrarile fizice se efectueaza door to door, prin curierat rapid.
Pot exista intarzieri fata de termenul de livrare stabilit in momentul confirmarii comenzii; in acest caz administratorul nu isi asuma nici o raspundere in numele firmelor de curierat.
Obligatiile cumparatorului
- sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor;
- sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 30 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email adresat administratorului;
- sa accepte TERMENII SI CONDITIILE administratorului odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.
Obligatiile vanzatorului
- sa contacteze clientii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
- sa livreze produsele in cel mult 7 zile de la confirmarea livrarii, daca acestea sunt in stoc;
- sa utilizeze datele personale colectate de la clienti/utilizatori in concordanta cu sectiunea `Confidentialitate`, parte integranta din TERMENI SI CONDITII.
Politica de confidentialitate
Administratorul nu incurajeaza SPAM-ul, nu instraineaza sub nici o forma adresa dvs. de e-mail, cu care v-ati creat cont sau v-ati abonat la newsletter, unor terte persoane (fizice sau juridice), fara acordul dvs. explicit.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, administratorul are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este onorarea comenzilor, reclama-marketing-publicitate si realizarea de statistici proprii necesare dezvoltarii serviciilor oferite.
Administratorul colecteaza, de la clientii sai date cu caracter personal (nume si prenume, e-mail, numar de telefon, adresa si alte date pentru facturare) numai daca sunt furnizate in mod voluntar. Refuzul furnizarii acestora determina imposibilitatea procesarii comenzilor transmise online pe www.candymania.ro
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator fiind comunicate Serviciului Comercial / Marketing ai administratorului si companiilor de curierat.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea acestora*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul firmei. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt inexacte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
Observatie:
* orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc.
Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.
Cookie-uri – sunt fisiere text, controlate de browser-ul de internet, care in versiunea standard este setat sa le accepte. La accesarea site-ului www.berryo.ro acesta va solicita browser-ului de internet sa stocheze cookie in memoria PC-ului. Informatiile din cookie-uri genereaza retinerea anumitor setari / actiuni intre doua sesiuni distincte, marind astfel viteza de incarcare a paginilor la urmatoarele vizite. Sunt situatii in care poate fi retinuta adresa IP-ului de pe care se acceseaza site-ul ori cea a site-ului de referinta, daca este cazul. www.candymania.ro poate fi utilizat, in anumite limite, si fara acceptarea cookie-urilor. Aceste informatii sunt necesare pentru a oferi vizitatorilor/clientilor servicii calitative si nu vor fi vandute, instrainate sau inchiriate unei terte parti.
Litigii
TERMENII SI CONDITII GENERALE DE VANZARE (TCGV) se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la instanta judecatoreasca a Tribunalului din localitatea in care firma isi are sediul.
CandyMania nu va fi responsabila si nu garanteaza ca informatiile postate pe website sunt lipsite de erori sau sunt complete. Astfel, din motive tehnice (ex. erori aparute in timpul rulajului stocului), pot aparea unele diferente intre informatiile mentionate pe website si cele de pe etichetele produselor. Informatiile prezentate pe site nu inlocuiesc informatiile de pe etichetele produselor. In cazul aparitiei unor discrepante, prevaleaza informatia de pe etichetele produselor. Consumatorul trebuie sa verifice informatiile de pe eticheta produsului (inclusiv pe cele despre alergeni) inainte de achizitionare, precum si inainte de consum. In situatia in care apar astfel de discrepante, CandyMania nu isi asuma nicio responsabilitate, iar consumatorul renunta in mod explicit la orice plangere sau pretentii de orice natura impotriva Candymania SRL.
Dispozitii finale
Termenii si Conditiile (TCGV) expuse în acest document reprezinta Contractul dintre dumneavoastra si www.candymania.ro, pe care trebuie sa îl acceptati si respectati pentru a putea utiliza serviciile noastre online, pe site-ul www.candymania.ro
TCGV din acest Contract înlocuiesc alte întelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre utilizatorul site-ului si www.candymania.ro
www.candymania.ro isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice continut fara notificare prealabila a utilizatorului sau clientului.
Dreptul de returnare
Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.